ကာမပုိင္ ရခုိင္အမ်ိဳးသမီး တစ္ဦးမုဒိမ္းက်င့္ခံျခင္နဲ႕ ေျပာျပခ်က္ ရုပ္သံ၊ ရင္နာစရာ ရခုိင္ရုိ္းဘ၀။

ျမန္မာတပ္မေတာ္သား တစ္ခ်ိဳ႕မွ ကာမပုိင္လင္ရွိသည့္ အမိ်ဳးသမီးတစ္ဦးအား အဓမၼျပဳက်င့္မႈ ကာယကံရွင္ အမ်ိဳးသမီးႏွင့ Arakan Info Desk တုိ႕အင္တာဗ်ဴးရုပ္သံအား  ေတြ႔လုိက္ရပါတယ္။

ရခုိင္ျပည္နယ္၊ ရေသ့ေတာင္ၿမိဳ႕နယ္၊ ဦးဂါေက်းရြာသုိ႔ ေရာက္ရွိေနသည္၊ စစ္ေၾကာင္းမွ တပ္မေတာ္သားတစခ်ိဳ႕သည္ ကာမပုိင္လင္ရွိသည့္ အမ်ိိဳးသမီးတစ္ဦးအား အဓမၼျပဳက်င့္ခဲ့သည္။

အဆုိပါ ဦးဂါေက်းရြာတြင္ ဇြန္လ ၃၀ရက္ေန႔ ညေန၅နာရီခန္႔အခိ်န္တြင္ ေရာက္ရွိလာသည့္၊ ျမန္မာတပ္မေတာ္ စစ္ေၾကာင္းမွ တပ္မေတာ္သား၃ဦးသည္ ည၁၁နာရီအခ်ိန္ခန္ံတင္ ဗုံးခုိးက်င္ထဲတြင္ရွိေနသည့္ အသက္၃၆ ႏွစ္အရြယ္ ကေလး၄ဦးမိခင္အား ေသနတ္ေထာက္ ေခၚထုတ္ၿပီး အိမ္ေဘးနားက အေဆာင္တြင္ အဓမၼက်င့္ခဲေၾကာင္း ကာယကံရွင္အမ်ိဳးသမီးမွေျပာပါသည္။

👉👵ပထမက  က်ြန္မကုိ ေခၚၿပီး ငါတုိ႔ေတာင္းတာကုိ ေပးမလား မေပးဘူးလား ေျပာပါတယ္။  က်မ ခႏၵာကုိယ္ကုိေတာင္းပါတယ္၊ ေတာင္းၿပီးေတာ့ သူတုိ႔ရလာတဲ့အခ်ိန္မွာ ေနာက္တစ္ေယာက္ကလာၿပီးေတာ့ ၀င္လာတယ္၊ အားလုံးဆုိရင္သုံးေယာက္ရွိမယ္၊ တစ္ေယာက္က်မကုိ ျပဳက်င့္တဲ့အခ်ိိန္ဆုိရင္ ၁၀မိနစ္ေလာက္ၾကာတယ္၊ သူတုိ႔ကေတာ့ က်မကို အရင္ဆုံး အက်ၤီကုိ ခၽြတ္ပါတယ္၊ အဲလုိလွန္ၿပီးေတာ့ က်မႏုိ႔ကို ကုိင္ပါတယ္။ 👉👵က်မက သူကိုတြန္းကန္ပါတယ္၊ မကန္းနဲ႕ဆုိၿပီးေတာ့ေျပာတယ္၊ ဓါးထုတ္လုိ႔ ေနာက္တစ္ေယာက္က ေျပာလုိက္ပါတယ္၊ ေနာက္တစ္ေယာက္ ေသနတ္နဲ႕ခ်ိန္ထားပါတယ္၊ တြန္းတာနဲ႕ ထြက္ေျပးတာ လုပ္ရင္ ပစ္သတ္လုိက္မယ္လုိ္႔ ေျပာပါတယ္၊ အဲဒီအခ်ိန္မွာ က်မစိတ္ကူးမိတယ္။  က်မထြက္ေျပးသြားရင္ က်မသမီးေလးေတြ ဒုကၡေရာက္သြားႏုိင္တယ္၊ က်မမွာ လူလားမေျမာက္ေသတဲ့ သားသမီးတစ္ေယာက္ႏွစ္ေယာက္ရွိေသတယ္လုိ႔ က်မသားသမီးေတြ ဒုကၡေရာက္သြားမယ္ဆုိၿပီးေတာ က်မေသသြားခဲ့ရင္ က်မသြားသမီးေတြ ဘယ္လုိေနၾကမလဲဆုိၿပီးေတာ့ ေတြးတယ္၊ ဒီလူေတြလက္က  ထြက္ေျပးရင္လည္း က်မလြတ္ေျမာက္ဖုိ႔မျမင္ဘူးဆုိၿပီးေတာ့ က်မစဥ္းစားမိတယ္။ 👉👵သူတုိ႔လက္ခုတ္ထဲက ေရျဖစ္ေနတယ္။ အဒီေနရာမွာဆုိရင္ မိန္းမသား ၆ဦးသာရွိတယ္၊ ကေလးသုံးဦးနဲ႔ သူတုိ႔မုဒိမ္းက်င့္မယ္ဆုိလည္း အမ်ိဳးမ်ိဳးလုိခ်င္သလုိ ျပဳက်င္လုိ႔ရတယ္။ က်င့္ရင္လည္း အသက္ႀကီးသူက ၄ဦးျဖစ္ေနတယ္၊ အသက္ငယ္ရြယ္သူက ႏွစ္ဦးသာျဖစ္ေနတယ္။ 👉👵 သူတုိ႔က အသက္ငယ္သူေတြကုိ သေဘာက်တယ္၊ လုိလားခ်က္ရွိတယ္။ က်မဆီက အလုိေတာင္းေတာ့ ဒီလူေတြကို မေပးရင္မျဖစ္ေတာ့ဘူးဆုိၿပီးေတာ့ ေပးလုိက္ရတယ္။ ေနတဲ့ (အဓမၼျပဳက်င့္) အခ်ိန္မွာ တစ္ေယာက္ ၁၀မိနစ္ေလာက္ေနၿပီးေတာ့ ေနာက္တစ္ေယာက္က လုပ္တယ္၊ ေနာက္ထပ္တစ္ေယာက္လုပ္ေနလုိၿပီးေတာ့ ၁၀မိနစ္အကြာေလာက္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ေနာက္ထပ္တစ္ယာက္လုပ္တယ္။ 👉👵ေနာက္ဆုံးတစ္ေယာက္က သူတုိ႔ႀကိဳက္သလုိ သူက ေမွာက္ဆုိေမွာက္၊ ပက္လက္ဆုိပက္လက္၊ သူကလွန္ဆုိရင္လွန္ အဲလုိမ်ိဳးလုပ္သလုိခံရတယ္။ အဲ့လုိလုပ္ၿပီးတဲ့အခ်ိန္မွာ ဆင္းလာေတာ့ကုိယ့္ကုိကုိယ့္ မ်က္ရည္က်မိတယ္။ ငါ့မွာ အေ၀းမွာ ေမာင္ရွိယ္ ညီမရွိတယ္။ လင္ေယာက်္ားရွိေနတယ္။ 👉👵ဒီစကားကုိ (ျဖစ္ရပ္) က်မဘယ္လုိေျဖသိမ္းရမလဲဆုိၿပီးေတာ့ အမိ်ဳးမ်ိဳးကုိေတြးမိတယ္။ ေတြးမိေပမဲ့လည္း သားလင္ျဖစ္တဲ့လူက က်မဟာ စိတ္ရွိလုိျဖစ္တာမဟုတ္ဆုိၿပီးေတာ့ ေျဖသိမ္းလုိ က်မသားလင္ကုိ ေျပာျပရင္ ရမွာပါဆုိၿပီးေတာ့ စိတ္ကုိေတြးမိတယ္။




Post a Comment

0 Comments